Doorgaan naar inhoud

Veel gestelde vragen

Contact

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt ons altijd bellen op 085 060 33 82. Wij zijn bereikbaar vanaf 9.00-21.00. Een Whatsappje sturen op 085 060 33 82 mag ook. Je mag ons ook mailen op info@ijsselmeubel.nl.

Hebben jullie ook een Showroom?

Ja, we hebben een leuke showroom in IJsselmuiden! Hier kan je producten van ons bekijken en geven we jou persoonlijk advies. We hebben hier echter niet alle producten staan. Wil je graag een specifiek product bekijken? Neem dan van tevoren even contact met ons op. Het adres is Verkavelingsweg 10 IJsselmuiden.

Wat zijn jullie openingstijden?

Bellen, appen en mailen mag ook buiten kantoortijden. Onze showroom is geopend op woensdag vanaf 10.00u-21.00u. Op vrijdag vanaf 18.00u-21.00u. En op zaterdag vanaf 10.00u-21.00u.

Bezorging

Hoe lang is de levertijd?

Wij leveren al onze bestellingen zo snel mogelijk. Wij hanteren een levertijd van 5 werkdagen of korter. Maatwerk kan iets langer duren. Mocht je een product sneller nodig hebben neem dan contact op, vaak is een snelle levering wel mogelijk!

Wat zijn de bezorgkosten?

Bij een bestelwaarde van minimaal €250,- bezorgen wij gratis! Daaronder zijn de bezorgkosten €39,-

Kan mijn bestelling ook op een later moment pas geleverd worden?

Wil je jouw bestelling liever wat later in huis krijgen? Dat kan ook! Neem even contact met ons op, dan maken we een bezorgafspraak.

Hoe werkt de bezorging?

Als je een product besteld hebt op onze site, bezorgen we deze zo snel mogelijk bij jou thuis. Je krijgt een Track en Trace code van ons, waarmee je kunt zien op welke dag en op welk tijdstip we langs hopen te komen.

Wij bezorgen de meeste producten zelf, hierdoor zijn we flexibel en kunnen we de kosten laaghouden. Onze bezorgers zijn ervaren en klantgericht, en staan klaar om u te helpen. Voor advies kunt u ook bij hen terecht. Leveringen in flats en dergelijke is in overleg ook allemaal mogelijk, voor alles is een passende oplossing. We zien uw bestelling tegemoet en komen met veel plezier bij u langs!

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Jazeker, dat kan! Bij het afrekenen kun je ook kiezen voor afhalen in IJsselmuiden. Dit is altijd gratis, je ontvangt bericht van ons als het product klaarstaat. Dan kun je de bestelling bij ons afhalen op afspraak.

Mijn bestelling is maar voor een gedeelte op voorraad, wat nu?

In principe wachten we tot de hele bestelling compleet is en leveren we alles in een keer uit. Als je dit anders wilt, neem dan even contact met ons op.

Ik woon op de Waddeneilanden, wat nu?

Ook op de Waddeneilanden kunnen we bezorgen. Neem hiervoor even contact met ons op voordat je besteld.

Onze producten en voorraad

Hebben jullie alle producten op voorraad?

Alle producten waarvan op de site staat aangegeven hebben of wij op voorraad, of het staat op voorraad bij een van onze leveranciers.

Wat als een product niet op voorraad is?

Vervelend als het product dat je wilt bestellen net niet op voorraad is. Neem contact met ons op voor de levertijden of om samen te zoeken naar een alternatief.

Kunnen jullie producten op maat maken?

Vaak kunnen we voor producten een maatwerkoplossing bieden. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Wat kan ik doen als ik informatie over een product of over de voorraad van een product mis?

Neem hiervoor even contact met ons op, we helpen je graag verder!

Wat als ik hetzelfde product ergens anders goedkoper vind?

We willen natuurlijk niet dat je teveel betaald voor je meubels. Dus heb je ergens anders een product gevonden dat goedkoper is als een van onze producten? Neem dan contact met ons op!

Bestellen en betalen

Wanneer moet ik betalen?

Betalen kan zowel direct bij het bestellen als bij de levering. Het is wel van belang dat je zelf aanwezig bent bij de aflevering als er gekozen is voor de optie bij afleveren betalen, aangezien de betaling direct voldaan moet worden bij de levering.

Hoe kan ik betalen?

Wij bieden verschillende gangbare betaalmogelijkheden aan. Direct betalen, achteraf betalen, bij levering betalen of in de winkel betalen, het kan allemaal! Zo proberen wij het voor u zo makkelijk mogelijk te houden. Alle betalingen zijn 100% veilig.

Onze betaalmogelijkheden:

  • iDeal
  • Bancontact (Belgische klanten)
  • Creditcard
  • Klarna
  • Betalen bij bezorging (pin of contant)
  • Betalen in de winkel (pin of contant)
  • Zakelijke factuur (bedrijven)
Kan ik telefonisch bestellen?

Jazeker dat kan! Als je het lastig vind om de bestelling online te doen of je wilt maatwerk doorgeven dan mag je de bestelling ook telefonisch doorgeven, dat is geen probleem.

Kan ik zakelijk bestellen?

Jazeker dat kan! Bij het afrekenen kun je zakelijke factuur aanvinken. Je krijgt dan een gespecificeerde factuur van ons op de mail.

Kan ik als bedrijf uit België zonder BTW bestellen?

Jazeker dat kan! Je kunt een mailtje sturen naarinfo@ijsselmeubel.nlmet jouw btw-nummer, dan sturen wij de goede factuur!

Bezorgen jullie ook buiten Nederland en België?

In principe verkopen we alleen in Nederland en België. Mocht je hierbuiten een product willen bestellen, neem dan even contact met ons op,dan kijken we samen wat mogelijk is!

Vergelijk Producten

{"one"=>"Selecteer 2 of 3 items om te vergelijken", "other"=>"{{ count }} van 3 items geselecteerd"}

Selecteer het eerste item om te vergelijken

Selecteer tweede item om te vergelijken

Selecteer derde item om te vergelijken

Vergelijken